וַיְהִי בִּימֵי הַגוֹרִלָבּוֹט – ספר השירה שלי


א

שמי אבישלום,
אבישלום פון שילוח.
בן 26, מתגורר כיום בירושלים.

ספר השירה שלי, "וַיְהִי בִּימֵי הַגוֹרִלָבּוֹט"
הוא אוסף נבחר של שירים, פואמוֹת ותפילות,
שחלקם פורסמו ברשת החברתית
וזכו להֵד הרחב ומרגש.

***

וַיְהִי מִקֵּץ שְׁנָתַיִם יָמִים,
מאז יצאתי בשאלה ונדדתי ממחוזות ילדותי,
מכותלי בית המדרש והיכל הישיבה, אל מרחבי
העולם ומבואות האמנות.

היה זה מסע אינטנסיבי, סוער וגועש.
מירושלים עיר-הקודש, ועד לוונציה היפהפיה,
מיפו התל-אביבית ועד למעזיבוז' החסידית.

שיניתי את שמי,
וכאילו נולדתי מחדש,
אך תמיד נותר בי געגוע לילד שהייתי.
למדתי בבית הספר לקולנוע 'סם-שפיגל',
אבל המשכתי ללכת אל הַטִישׁ של האדמו"ר.

אירחתי מסיבות וארגנתי נשפים,
ולפעמים ישנתי ברחוב כמו הומלס.
זכיתי להכיר אמנים מוכשרים ויצירתיים,
והתחברתי עם קבצני-רחוב שהיו לי לידידי-נפש.

תמצית נדודיי וחוויותיי,
נאספו לספר השירה שלי, "וַיְהִי בִּימֵי הַגוֹרִלָבּוֹט"
שאני מקווה להוציאו לאור בקרוב,
בעזרת תמיכתם.

יהיו בו אסופה נבחרת
מהשירים, הפואמוֹת והתפילות המעושנות;
על אהבה ושיגעון, בדידות וגעגוע,
אלוהים ויציאה בשאלה.

***

הספר ייצא לאור בהפקה מהודרת,
בשימת דגש מיוחד על העיצוב האסתטי,
ובליווי ציורים וצילומים אמנותיים.

נֶשֶׁף השקת הספר ייערך
סמוך ליום הזיכרון הראשון של הכהן הגדול,
מקור ההשראה האינסופי שלי, רבי לאונרד כהן;
בשילוב מופע מחווה מוזיקלי ליצירתו הקדושה,
ותערוכת אמנות רב-תחומית.

אתם מוזמנים בהתרגשות רבה
להיות איתי שותפים ביצירה האמנותית
ולרכוש את הספר בלינק לדף הָהֶדְסְטַארְט המצורף .
וּמָלְאָה הָאָרֶץ רוּחַ תַּרְבּוּת וְאֻמָּנוּת.

***

באהבה

אַבִישָׁלוֹם פוֹן שִׁילוֹחַ

לדף ההדסטארט: לחצו כאן

להשאיר תגובה

